Gå til innhold

Andre som Synes Xbox Live er utrolig Interessant?


Carlgutt

Anbefalte innlegg

Jeg kom til å tenkte på noe her forleden mens jeg satt å jeg spyttet ut alt av fransk jeg kunne til en franskmann, når jeg blandet litt engelsk sammen med fransk og han gjorde det samme så klarte vi faktisk utrolig nok å forstå hverandre. Xbox Live har en slags utrolig feeling over seg alle kulturene, alle folk fra forskjellige steder, språkene, den engelsk dritt ungen som hyler til en voksen familie far, det er jo helt vilt!

 

Noen synes kanskje at det vanlige internetta er akkurat det samme ..men nei det er noe spesielt med Xbox Live, kanskje det er fordi så og si alle på XBL har en mikrofon klint inn til leppene, eller at alle interesserer seg for spill. Det er i vært fal noe helt utrolig med Xbox Liv. Burde forskes på.

 

 

xbox360_live_logo.gif:love:

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er merkelig at de som sitter med mikrofonen klint opp i leppene ikke dytter den litt lenger unna trynet, siden de selv klager på folk som absolutt skal vise hvor hardt de kan blåse ut av nesa. Noen ganger lurer jeg på om de har stappa mikrofonen helt OPPI nesa, bare for moro skyld. Virker også som om noen ikke skjønner at man heller trenger å sette høytalerne rett ved siden av fjeset.

 

Men ellers er det en skikkelig god community! Live og SWG er de beste community'ene internett har å by på! :)

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke spille Live, siden routeren ikke har riktig MTU og ingen i world wide web kan hjelpe meg, men den dagen noen gjør kan vi spille sammen så kan jeg se.. :)

 

 

Hvis MTU'en feiler på "Test Xbox Live Connection", ring inn til din internettleverandør og spør. Det gjorde en kompis av meg, og 1 dag etterpå hadde de fikset den :)

 

 

 

- DeX

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Xbox Live var bedre i starten, etter det har det bare gått nedover.

altså ikke tjenesten, men hvordan folk oppfører seg.

alle idiotene i hele verden er sammlet på Live, og det er sinnsykt irriternede, de ødelegger opplevelsen, kunne ønske MS hadde laget alders oppdeling, så kunne drittungene sitte å kvekke med seg selv.

 

litt dumt at privat chat ikke funker med fler enn 2stk, bruker altid det nå fortiden hvis jeg spiller med en kompis.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Xbox live er sosialt så lenge man har venner man kjenner irl som også er der.

Ellers er det ikke mye mer sosialt enn andre online spill uansett plattform.

Personlig kjenner jeg hele 2 stk som eier 360 og synes dermed ikke det er så veldig sosialt egentlig hele greia. Har jo nesten full liste, men kan ikke huske å ha spilt 2 eller flere ganger med samme person derfra.

 

At det er dårlig stemning og spårkbruk er vel bare noe man må ta med på kjøpet når fjortisser får gjemme seg bak skjerm og mikrofon, og skal ikke holde dette mot Live, selv om dette er stedet man opplever mest av slikt.

Lenke til kommentar

Jeg klarer meg utmerket godt uten gold membership, jeg.

 

Det irriterer meg nok i BF2142 på PC når en drittunge som sitter i tårnet skal "lære meg" å styre en walker med pipestemmen sin at det ikke frister meg å utvide mikrofon-opplevelsen til konsollen, som har som regel et enda yngre publikum.

Lenke til kommentar

Er derfor man som regel spiller med venner på friends listen sin :) Har hatt mange fine opplevelser med Live og blitt kjent med nye mennesker, dog det har sin negative side også, men derfor kan man bare gi dem not prefered player så man kan slippe å måtte se de igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...