h4dthecowran Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei! Driver med en hardtrance sang/mix og håper å få litt tilbakemelding. Noen som har noen tips til hva jeg ha om intro, eller avslutning til denne? Melodien i sangen er relativt hard, og kommer til å være grunnlaget for resten av sangen. Med andre ord; Jeg jobber utifra melodien Legger ved en direct-link til mixen. Mvh. Lasse Tusen takk for all tilbakemelding jeg får=) Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg synes det blir alt for mye crash-symbal i begynnelsen. Hvis du skal spille den så fort, så mange ganger etter hverandre, anbefaler jeg deg å dempe den. Dvs å korte ned lengde på selve lyden. Eller erstatte crash-lyden med en annen lyd eller effekt. Bra trommer! Liker "hi-hat'en" i bakgrunnen. Snare-lyden er typisk trance/techno, der har du truffet sjangeren på kornet. Tror du har jobbet en del med effekter? I hvert fall tatt i bruk Phaser en god del. Bra det, men det kan fort bli for mye. Pass deg for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå