Fear the Scare Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hei, problemet mitt er, når jeg tester forbindelsen på ps3'en min, så blinker det 48 % til 55%, og den kobler seg ikke til.. Hva er feil, jeg vet at jeg har dårlig forbindelse, og det er fordi jeg har rommet mitt i under etasjen, og routeren er i over etasjen. MEN, xbox360 min kobler seg lett til nett, i mens ps3'en jeg kjøpte nylig her om dagen, vil koble seg til, men den stopper nesten med engang, eller ikke vil starte.... Hva er feil? Og under spørsmål, ER det noen routere som kan kjøpes som er ganske effektiv men samtidig billig? pga, router faren min har på kontoret er gammelere enn støv... Endret 22. juni 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) gjør som jeg gjorde når jeg bodde hjemme... bor et hull i taket og trekk kabel.. ble jævla upopulær i boka til mor, men hva kunne hun gjøre, måtte fått tak i nye gulvplater for å fjerne det Endret 22. juni 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 flott svar (ironisk), nei,da tror jeg jeg MISTER ps3'en min... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) hehe var det eneste jeg kom på Når det gjelder router får en vel ofte hva en betaler for, men elkjøp hadde en belkin trådløs router til 50kroner.. DU kan jo bare prøve siden den er så billig Endret 22. juni 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå