manet44 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har da en billig dritt-joystick av merket speedlink, som har begynt og tulle seg. Når jeg kobler den til pcen får jeg opp en melding om at Windows ikke kjenner igjen enheten, og at den har en feil. Den kan virke av og til, men da bare i noen minutter, så detter den ut igjen. Andre USB-enheter fungerer helt fint, er bare denne det er problem med. Er koblet direkte i Usb-porten. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Løsningen er "driver" Det fulgte sikkert med en cd da du kjøpte den. Ellers finner du jo driveren hos hjemmesiden til fabrikat. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Løsningen er "driver"Det fulgte sikkert med en cd da du kjøpte den. Ellers finner du jo driveren hos hjemmesiden til fabrikat. Har reinstalert driver, både på joysticken og selve usb porten. Virker fortsatt ikke Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sikkert en gammel driver som ikke støttes i Vista da? Det finnes da muligens en oppodatering på nettet en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå