Halpz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei jeg har akkuratt satt sammen min første handlevogn på prisguide. Jeg trenger ny PC snart så jeg lurte på om det var noen snille brukere på forumet som har meninger eller andre forslag å komme med. Jeg skal bruke pcen til å redigere film og spille. Handlevogn Dette blir første gangen jeg bygger selv, så jeg lurer på om jeg har fått med meg alt som trengs og at alle delene passer sammen. Dessuten lurte jeg på om en får med seg alle kabler og lignende når en kjøper komponentene. Håper på gode råd Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ser egentlig ganske bra ut, men jeg konfigurerte litt. Her.er den jeg har konfigurert, mye av det samme, bare at jeg tok to-kjerners prosessor. Koster 900 kr mer, men hvis det er for mye, kan jeg kutte ned mer. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Så jo ganske bra ut! Så at hovedkortet ikke har støtte for quad CPU, men jeg regner med at det ikke blir et problem! Lenke til kommentar
Halpz Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 vet dere om et bra HK som støtter quad da? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det Redneck har i sin handlevogn. Foresten smekk opp ett til 4850 pluss GA-X48-DQ6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå