orc111 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hei, for en måne eller no siden så var jeg og en kamerat på en kunstgressbane. Vi ble litt sure på hverandre så han kasta 2 håndfuller med sånne svarte gummidotter på meg. Jeg måtte grave en del ut fra nese og hår, men jeg gikk derfra med en klump i halsen. Hver gang jeg svelger så kjenner jeg en klump. Så en liten gummidott har sikkert satt seg fast. Det brydde meg ikke så mye helt til jeg leste at de svarte gummidottene er krefttilkallende. Så jeg lurte på om de ville vært lurt å gå til nese hals lege om dette? og få det sjekket. Endret 22. juni 2008 av orc111 Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sikker på at det ikke er noe du inbiller deg da? Men hvis du virkelig har noe gummigreier i halsen, så er det sikkert ikke så dumt å få fjernet det nei. Lenke til kommentar
orc111 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Sikker på at det ikke er noe du inbiller deg da? Men hvis du virkelig har noe gummigreier i halsen, så er det sikkert ikke så dumt å få fjernet det nei. Det er det jeg mener. Jeg burde nok fått det sjekket, for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå