NorvegianDad Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Jeg har bestemt meg for å kjøpe en am2 x2 6000+ link Men når det kommer til kjølere så har jeg liiiten peiling,så jeg lurte på om det er noen som kan anbefale en rimelig kjøler. Den bør være bedre enn den som følger med seff,har hørt den er veldig dårlig.. Men trenger ikke å være den beste på markedet heller. Er ikke kravstor til støy,spiller med headsett uansett(er så mye bråk i huset utenom og :!: ) Vil helst slippe å demontere HK for å montere. prisklasse:tja 200-300 Hadde ikke gjort noe om kjøleren kom i fra enten Amentio,netonnet,ps,multicom eller gigashops.no siden det er de som har lavest pris på prosessoren Endret 22. juni 2008 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvorfor velge X2 6000+/3.0 GHz 125 watt? Er kommet nye X2 på mer behagelige 65W AMD X2 5400+/ 2.8 GHz AMD X2 5600+/ 2.9 GHz Med en halvering av Watt/TDP burde det også tilsi lettere kjøling/mindre støy, sånn sett burde de medfølgende stock-kjølerne være mer enn bra nok vil jeg tippe. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Det vil altså være mulig å klokke de to prosessorene til samme nivå eller høyere enn en 6000+? Når kommer denne prosessoren på markedet da? AMD Athlon 64 X2 6000+ 89W,noen som vet? De to handlevognene i første post virket visst ikke så her er en ny: Handlevogn Ser det ok ut? Må vurdere litt om jeg trenger kjøleren eller ikke,hvordan vil klokkingen være med orginal kjøler da? Ikke at jeg er noen mesterklokker,men hadde vært greitt å dra litt xtra utav den Endret 23. juni 2008 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå