master_noob Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei, Vet ikke om dette er rette stedet, men håper noen av dere kan hjelpe meg med mitt problem. Jeg kjører Win XP Sp2 og lasta ned Opera 9.5 for et par dager siden. Plutselig virker ikke noen reklamer, eller flash-ting. Kan ikke bruke f.eks youtube.com, det eneste jeg får opp er en slags kildekode. Har prøvd å resette XP til før jeg installerte opera, men funka ikke. Her er vedlagt et bilde som viser hvordan det ser ut i Opera. Håper det er noen her som kan hjelpe meg Takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Set SWF-filer til å opnast med Flash-pluginen i staden for Opera. Skjermskot som viser korleis. Lenke til kommentar
master_noob Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Set SWF-filer til å opnast med Flash-pluginen i staden for Opera. Skjermskot som viser korleis. takk skal du. funka flott! Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har store problemer med at Flash ikke fungerer skikkelig. Opera 9.5 låser seg, og videoer på youtube stopper etter noen sekunder. Det med at videoene stopper, var også et problem i forrige versjon. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har du prøvd å resintallere flash? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Eventuelt kan du prøve betaversjonen av Flash 10. Veit ikkje om det utgjer nokon forskjell, då eg aldri har hatt problemet, men det går an å prøve. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nyformatert disk, ren Opera med ren flash og ren java. Kan det være at det er fordi jeg kjører Vista 64 mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå