Gå til innhold

Barn og alkohol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med andre her. Dette er et skikkelig blinkskudd ! Her har du vært på rett sted til rett tid og slikt blir det morsome bilder av :)

Tvilsomt om tuborg ville brukt dette som reklame da ! :)

Hva har du tatt bildet med ? Siden hele bildet virker skarpt altså selve gutten som er i bevegelse og bakgrunnen bak...

Lenke til kommentar
Hva har du tatt bildet med ? Siden hele bildet virker skarpt altså selve gutten som er i bevegelse og bakgrunnen bak...

Det er nok mer lykke enn forstand... Kit-linsa 18-70 på 50mm f/5 1/2000 ISO200, ubehandlet. I love auto-settings :D

Lenke til kommentar
Tja. Han er jo i aldersgruppen som utgjør den største kundegruppen til Tuborg.

aner jeg at Simon ikke liker tuborg ? ;)

Da aner du rett. Tuborg er et simpelt øl. Jeg drikker enten godt øl, eller Nordlandspils, eventuelt Lysholmer Double Ice.

Neida, Tuborg kan fungere det. Men bare i små doser. I lengden er det for slitsomt.

Lenke til kommentar

Amerikans Budweiser. Det er jo en stor missforståelse. En av de ansatte ved Check Budweiser fikk sparken en gang for mange år siden. Han stjal oppskriften og emigrerte til junaiten. Han fant ikke rette råvarer, og jukset litt. I tillegg var han frekk nok til å stjele navnet også.

Vi kjenner alle til resultatet. What's the similarity between american beer and making love in a canoe? It's fucking close to water.

Det er forresten synd at Bell Lager ikke er å få kjøpt i Norge.

Lenke til kommentar
Vi kjenner alle til resultatet. What's the similarity between american beer and making love in a canoe? It's fucking close to water.

Bud - Headache in a can.

Bud er noe jeg har mindre lyst på enn multiresistent tuberkulose. Jeg hadde dog tatt Tuborg foran multiresistent tuberkulose.

Lenke til kommentar

Siden denne tråden allerede er på ville veier kommer jeg med mitt bidrag:

Amstel Pulse :)

For å prøve å sparke toget på rett kurs igjen;

Likte bilde godt, får eg skikkelig sommerfølelse, spessielt av de regntunge skyene :ermm: ja, jeg ser på det som sommerver ja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...