Nerdegutt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Gi ungene en bayer, og de blir helt koko D70 med kit-linse 18-70. Synes det er et artig motiv, men kan det gjøres noe med spaker for å spisse det litt? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Den kan du sikkert selge til Tuborg som reklame Endret 22. juni 2008 av Ashol Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg synes det er knallbra. Gi barna alkohol før idretten tar dem. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Knallbra bilde. Fin komposisjon og rett fokus. Egentlig et genialt bilde. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er enig med andre her. Dette er et skikkelig blinkskudd ! Her har du vært på rett sted til rett tid og slikt blir det morsome bilder av Tvilsomt om tuborg ville brukt dette som reklame da ! Hva har du tatt bildet med ? Siden hele bildet virker skarpt altså selve gutten som er i bevegelse og bakgrunnen bak... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tvilsomt om tuborg ville brukt dette som reklame da ! Tja. Han er jo i aldersgruppen som utgjør den største kundegruppen til Tuborg. Jeg liker bildet godt. Fine toner, bra komposisjon. Bra snapshot! Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tja. Han er jo i aldersgruppen som utgjør den største kundegruppen til Tuborg. aner jeg at Simon ikke liker tuborg ? Lenke til kommentar
Nerdegutt Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Hva har du tatt bildet med ? Siden hele bildet virker skarpt altså selve gutten som er i bevegelse og bakgrunnen bak... Det er nok mer lykke enn forstand... Kit-linsa 18-70 på 50mm f/5 1/2000 ISO200, ubehandlet. I love auto-settings Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 liker bildet veldig godt, et herlig snapshot! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tja. Han er jo i aldersgruppen som utgjør den største kundegruppen til Tuborg. aner jeg at Simon ikke liker tuborg ? Da aner du rett. Tuborg er et simpelt øl. Jeg drikker enten godt øl, eller Nordlandspils, eventuelt Lysholmer Double Ice. Neida, Tuborg kan fungere det. Men bare i små doser. I lengden er det for slitsomt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Verdens best sommerøl er Bell Lager Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Tuborg drikker man når man er i Danmark, og da helst Tuborg Classic Her hjemme drikker man Tuborg når det kun Tuborg og (amerikansk) Budweiser igjen Tom Endret 22. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Enig at norks tappet tuborg og carlsberg ikke er spess bra, men derimot orginalt dansk tuborg er fantastisk !! Nei her hjemme går det mest i Ringnes Classic, bedre blir det ikke Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Amerikans Budweiser. Det er jo en stor missforståelse. En av de ansatte ved Check Budweiser fikk sparken en gang for mange år siden. Han stjal oppskriften og emigrerte til junaiten. Han fant ikke rette råvarer, og jukset litt. I tillegg var han frekk nok til å stjele navnet også. Vi kjenner alle til resultatet. What's the similarity between american beer and making love in a canoe? It's fucking close to water. Det er forresten synd at Bell Lager ikke er å få kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vi kjenner alle til resultatet. What's the similarity between american beer and making love in a canoe? It's fucking close to water. Bud - Headache in a can. Bud er noe jeg har mindre lyst på enn multiresistent tuberkulose. Jeg hadde dog tatt Tuborg foran multiresistent tuberkulose. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hmmm. Den sykdommen har jeg god erfaring med, og jeg kan love deg følgende. Du hadde heller drukket et glass urin fra en som er inventar på en Rorbua enn å få noe slik. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Siden denne tråden allerede er på ville veier kommer jeg med mitt bidrag: Amstel Pulse For å prøve å sparke toget på rett kurs igjen; Likte bilde godt, får eg skikkelig sommerfølelse, spessielt av de regntunge skyene ja, jeg ser på det som sommerver ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå