Natrich Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hei! Jeg har tenkt til å lakkere pc-en min og trenger da noe netting med ruter på ca 1x1 cm for å få en tøff effekt. Er det noen som vet hvor man får kjøpt netting med ruter på 1x1cm eller i det hele tatt netting noe sted?? Har søkt rundt, finner ingenting Finner desverre ingen bilder Fikk ideen fra biker build off på Discover Channel, ble tøft der så håper det blir tøft på pc-en også Helst tråd netting. På forhånd, takk for alle svar EDIT: Nettingen skal bare være på mens jeg sprayer. IKKE permanent. Natrich Endret 22. juni 2008 av Natrich Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hønsenetting fra Maxbo. Men det er vanskelig å få det "tett" og lakken vil nok renne utover. Endret 22. juni 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hønsenetting fra Maxbo.Men det er vanskelig å få det "tett" og lakken vil nok renne utover. OK, tror ikke metal netting er så bra her men takk for svar. Helst tråd netting. Natrich Endret 22. juni 2008 av Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Myggnetting? Har bare funnet mygg netting som er hel... Men takk for tipset Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Satt litt å tenkte ogår, også kom jeg på noe; Nettingstrømper Tror og vil at det skal gå! Regner med å lage en worklogg om paint jobben Natrich. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Hei! Har lagd en worklogg, gå å ta en titt Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå