Jon Erik Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei.. hår nå fått det for meg at jeg skal bytte ut den gamle stasjonære pc'n med en litt mere mobil en, men som fortsatt har kraft nok til å spille nye spill. Valget mitt har så langt fallt på: Multicom Kunshan M570 eller Multicom Kunshan D900 siden disse også kan konfigureres selv.. siden jeg ikke har fulgt stort med på data fronten i noen år, så lurer jeg på forskjellen mellom prosessorene de kommer med, Intel® Core™2 Duo Prosessor E6850 3.0GHz, 4MB Cache, 1333MHz Intel® Core™2 Quad Prosessor Q6700 2.66GHz, 8MB Cache, 1066MHz [+647,-] Det er ikke store prisforskjellen, men hvilken burde jeg velge med tanke på spill? og hvilket operativsystem burde jeg velge? er jo så mange versjoner av Vista osv.. og en ting til, er det noen som har noe erfaring med disse pc'ene? kvalitet og problemer osv? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Den billigste prosessoren altså E6850 er den beste til spill. Quad trenger du ikke med mindre du driver med litt tyngre oppdager. Du bør velge 64 bit vista, for da får du utnytta 4 GB ram eller mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå