iacob Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Dette er moro. Jeg vet at ikke alle liker sånne vidvinkelportretter, men jeg synes det er artig. Endret 22. juni 2008 av iacob Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Himmel og hav. Du må skalere bildet før jeg gidder å tenke på å ta en kikk. Man må ha fibernett for at dette skal gå fort nok for meg. Når jeg prøver å pløye gjennom x antall bilder, så orker jeg ikke å vente på slik. Du vet vel hvordan du legger ut bilder i riktig størrelse? Jeg tror faktisk dette bildet er det største som noensinne er lagt ut har. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Himmel og hav. Du må skalere bildet før jeg gidder å tenke på å ta en kikk. Man må ha fibernett for at dette skal gå fort nok for meg. Når jeg prøver å pløye gjennom x antall bilder, så orker jeg ikke å vente på slik. Du vet vel hvordan du legger ut bilder i riktig størrelse? Jeg tror faktisk dette bildet er det største som noensinne er lagt ut har. Hehe ja, viser bare at antall megapixler stiger på speilreflekskameraene også Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Først av alt ja, les reglene og skaler ned bildet ! Når det er sagt gratulerer med nytt objekt, håper du får masse morro med det. Konkret over til bildet... Jeg syntes vidvinkel kan være morsomt og fasinerende, men bildet du her har postet ser jeg på som helt greit i mengden av tilfeldige snapshots som blir lagt ut her. Blir lissom aldri noe mere en det. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Himmel og hav. Du må skalere bildet før jeg gidder å tenke på å ta en kikk. Man må ha fibernett for at dette skal gå fort nok for meg. Når jeg prøver å pløye gjennom x antall bilder, så orker jeg ikke å vente på slik. Du vet vel hvordan du legger ut bilder i riktig størrelse? Jeg tror faktisk dette bildet er det største som noensinne er lagt ut har. Ja, da beklager jeg. Det var på 1,8mb. SÅ det var en grense på 2mb og holdt meg innenfor det. Nå er det på 1024piksler. Det er vel greit? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det er greit. Et bilde som er mye over 300 kb er helt umulig hvis linjene er trege av en eller annen grunn. Siden jeg skriver mange kommentarer så orker jeg ikke det. Jeg synes bildet er morsomt, selv om det er en typisk effekt for tiden. Men bakgrunnen fungere bedre her enn på noen av de andre jeg har sett (ikke dine, cruel), så dette er godkjent av meg. Men det er litt for blast, så du må jobbe litt mer med det i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå