andyyo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hei. Kjøpte meg nylig et soundblaster x-fi extreme gamer kort. Etter at jeg har installert driverne så slutter det gamle lydkortet(Realtek High def audio) å virke. Lurte på om det var noen måte slik at man kan bruke begge samtidig? Endret 22. juni 2008 av andyyo Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvorfor skal du bruke begge? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ganske praktisk innimellom. Kjøre lyd fra forskjellige programmer til forskjellige anlegg/hodetelefoner. I WinXP og 2000 så er det ihvertfall salig enkelt å bruke to lydkort samtidig. Jeg har dessverre ikke mulighet til å undersøke mulighetene for det selv, men på avforum ser det ut som at det skal gå greit. Så da er det kanskje bare en innstillingsgreie. Hvordan ser det ut i 'Device Manager' ('Enhetsbehandling')? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 inne på lydoptions, kan man velge veldig enkelt hvilket kort man vill bruke, dette er veldig mye lettere enn i f.eks XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå