Thor Håkonsen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Så var det klart for tur nr.5 i regi av Akamistene på Haugalandet (utregnet av PMnormal - rett oss om det er feil) Planen denne gang var i utgangspunktet macro og insektsfotografering - men været var ikke med oss i det hele tatt. Så da ble reserveløsningen i parken tatt i bruk - ikke så veldig dumme reservesløsinger der, da i form av litt biler i garasjen, samt en mengde dyr. Her er mine bidrag fra turen, regner med at Skipsen, PMnormal og kanskje Jørgen også kommer med sine bidrag. Som man ser av sveisen til alpakkaen så var ikke været det beste... Men inne i reptilhuset var det tørt og varmt - dette er en albino tigerpyton Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Her er noken av bildene eg tok på turen... Endret 22. juni 2008 av skipsen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg fikk faktisk en overraskende stor mengde gode bilder selv. Så og si alle tatt med 105mm. De fleste er knallskarpe, men det er ikke dette. Jeg synes likevel at det er skikkelig stilig, så jeg viser det frem her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå