loffen90 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) PS. Omvendte mitt topic siden jeg fikk svar på mitt forrige spørsmål. Kan jeg brukke DDr2 ram med Radeon HD 4850 grafikkkort i crossfire? Spør siden I navnet står det GDDR3. Er newbie på dette Endret 22. juni 2008 av loffen90 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Og sist, vil XP klare å fullt utnytte 4gb ram? For å utnytte over ca 3.5gb må man ha et 54bits operativsystem. Gjør det noe om fu må bruke engelsk operativsystem? Windows XP x64 finnes bare på engelsk. Men Vista x64 finnes på norsk. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Og sist, vil XP klare å fullt utnytte 4gb ram? For å utnytte over ca 3.5gb må man ha et 54bits operativsystem. Gjør det noe om fu må bruke engelsk operativsystem? Windows XP x64 finnes bare på engelsk. Men Vista x64 finnes på norsk. neida, engelsk går fint det, Men vis jeg skal kjøpe det så kan jeg vel like godt gå for vista ? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg skal kjøpe meg ny pc snart. Jeg kommer til å gå for Vista. Ikke fordi jeg liker det. Min nåværende maskin kjører vista dårlig. Grunnen til at jeg skal gå for Vista er fordi jeg må ha et 64bits operativsystam. Jeg vil helst ha norsk. I tillegg til DX10-støtte Regner med at du også skal ha et DX10-kort, så jeg synes du skal gå for Vista x64 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kan jeg brukke DDr2 ram med Radeon HD 4850 grafikkkort i crossfire? Ja. Det har ikke noe å si om skjermkortet har DDR3. F.eks: Min pc har 2x 512ddr-ram. Skjermkortet har DDR3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå