mhm. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg lastet ned Metal Gear Database (senere forkortet til MGD) fra US-store og instalerte det. Men når den søker etter savegames så finner den ikke tydeligvis ikke den saven der jeg har fullført spillet, noe som resulterer i at jeg ikke får åpnet all info inne på MGD. Jeg har prøvd å kopiere save-filen til US-brukeren der jeg lastet ned MGD, men det virket ikke. Er det noen som har fått det til å virke? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=970349 US og JAP versjonen av MGS4 Database gjenkjenner ikke saves fra EU nei, så vi må nok vente til det slippes på EU PS Store. Kommer nok til uka, ettersom de allerede har oversatt alt til f.eks. tysk, spansk og fransk. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Søkeknappen er noe dritt ja Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Men kunne det ikke låses opp i Options, uten savegamen? Skyt mich nicht om jeg tar feil, syns bare jeg så det. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Men kunne det ikke låses opp i Options, uten savegamen? Skyt mich nicht om jeg tar feil, syns bare jeg så det. Det går ikke. Må ha savegame for å åpne på options også (= Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Databasen kommer til EU til torsdagen. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Databasen kommer til EU til torsdagen. Blir bra (= Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Nå er den ute Passer ekstremt fint sammen med at jeg rundet spillet i går Endret 26. juni 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 he he Area 51 bare og gratulere den der jah. kunne kanskje funnet på noe bittelitt bedre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå