Imidura Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg kjøpte meg nettopp ny pc med et sapphire radeon 9500 skjermkort. Først i dag fikk jeg testet tv-ut funksjonen. alt virket som det skulle bortsett da jeg skulle kjøre av en *.avi fil (også kjent som DivX). den vistes som den skulle på pcskjermen men på tvskjermen var bare avspilleren og bilde var bare en svart bakgrunn. *.mpeg virket og dvd vistes men ikke *.avi Jeg har aldri vert i nærheten av et lignende tv-ut problem før. Jeg gikk på ati sine hjemmesider å lastet ned siste driver i håp om at dette virket. Men fremdeles samme problem. En kamerat sa til meg at jeg skulle spørre på forumet på hardware.no for en eller annen hadde sikkert svaret. Vet dere hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 du må nok sette TV'en som primary display. Det måtte jeg med mitt Sapphire Radeon 9500PRO. Gjøres der du enabler TV'en, du setter TV som primary og Sjermen som secondary, da skal det funke Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Tusen takk, d var ikke mer som skulle til. Jeg var redd for at jeg måtte sende kortet til reprasjon eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå