Gå til innhold

Partille cup - et slagsVM

Anbefalte innlegg

noen som noen gang har hvert der? det er et drit stort ute-arangement i Göteborg. var der i fjor, da bare regnet det. skal dit i år. noen flere som skal dit?

link til cupen: www.partillecup.com

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg var der ! brukte den digge ofisielle EHF håndballen min i siste kampen vår (som vi tapte mot et dåårlig serbisk lag, men de var faktisk de mest sportslige vi møtte !). ballen ble most til helvete bak mål, men keeperen fra serberne løp for å hente ballen, og kom tilbake tomhendt, da en keeper fra et svensk drittlag hadde tatt ballen min i bruk på banen dems (!). fy faen jeg ble så sur!!

men cupen var bra den, hadde vi bare ikke bodd så jævelig langt unna der det "skjedde". skolen lå liksom 10 min å gå til trikken, 10 min med trikk til centralstasjonen, bytte trikk, 10 min med den trikken og 10 min å gå fra trikkstoppen igjen..

maten på skolen var dårlig. været var kjempefint !!:) gøy å spille mot KUN utenlandske lag og ingen norske. vi spilte mot ett Russisk lag, 3 svenske, 1 serbisk, 1 fra malta og 1 fra egypt. russerne dreiv litt dirty kan man si :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...