Gå til innhold

BK: Redigert sepia-bilde

Anbefalte innlegg

Hei.

Ville bare ha deres tilbakemeldinger på et bilde som jeg tok for en stund siden. Det er redigert i etterkant; alle kråkene er satt inn etterpå. Fulgte en tutorial i DigitalPhoto, hvor jeg også fikk stockbildene fra.

Originalfilen var HDR med tre bilder, men det syns kun såvidt på huset etter redigeringen.

Her er bildet: http://fornes.deviantart.com/art/A-Place-o...ticism-84737742

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg bildet inn på vanlig måte. Les retningslinjene. Det er ikke godkjent å ta så lettvint på brukervennligheten til BK. Hvis du gjør det enkelt for meg så gidder jeg å vurdere bildet også.

Ikke la dette bli en diskusjon over om jeg er grinete eller ikke, for dette er et lite bevisst forhold som trådstarter ikke er alene om. Nå må de retningslinjene bli mer tydelige. Kan ikke teknisk lage en eller annen heading der de viktigste reglene er lett synlige. Det er to ting som er viktigst å få frem. 1: hosting er ikke tillatt. 2: Bildene må ha en maks størrelse.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig, men det er nok neppe så lett teknisk å lage forskjellige funksjoner for de forskjellige underforaene. Jeg synes det er helt greit med hosting i tekniske tråder, men ikke i BK.

Gjør noe med det, FFornes. Slik at også jeg kan få se bildet. Du skjønner vel at denne typen latskap er uakseptabelt i en BK. Det er mye mer seriøst enn spillfora når det gjelder hvordan man behandler bilder. Linker en enda verre en hosting, for da får man ikke thumb engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...