Gå til innhold

Komplett - Leverer tregt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte en haug med deler fra Komplett nå for to uker, jeg dumma meg ut litt. Det viste seg at en av delene, en vifte til 95 kroner, ikke var på lager. Dermed var det bare å vente. Komplett fikk imidlertid denne viften på lager på tirsdag, men har fortsatt ikke sendt delene.. forventet sendingsdato bare hopper en dag frem for hver dag som går :nei:

 

Har bestilt fra Komplett før og da kom varene på to-tre dager, så er ikke generelt misfornøyd.

 

nnnneeeii.. nå har de altså solgt ut en av de andre delene jeg trenger, mens jeg ventet på at viften skulle komme på lager. Denne delen (minne)har de nå sagt at de planlegger å få på lager den 18nde.

 

>.<

 

Noe forslag til hva jeg kan gjøre?

Trudde faktisk de reserverte delene som var på lager frem til de fikk alt inn. Slik det virker nå kan det jo bli en evig rundans.

Ring dem og hør om de kan sende det de har nå, og sende minnet senere. Eller kanseller minnet og bestill fra en annen butikk.

Lenke til kommentar
Komplett starta på orderen min på tirsdag, (konfigurert pc som de bygger] og i dag er pc-en sendt. Er de virkelig så raske til å bygge pc-er? Hadde vært typisk om jeg hadde fått pc-en i deler.

 

 

 

48 timer? Ja skulle tro det var vanlig tid, men er ikke noe dårlig ihvertfall ;)

 

Bare vær gla om alt fungerer og du får den såpass kjapt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bestilt en del stasjonere datamaskiner fra komplett.

 

Så vidt jeg vet er det vanlig med opptill 2 ukers backlog hos PC-Byggern til komplett. Altså først etter 2 uker begyner de å jobbe med datamaskinen din, når de først er i gang tar det 2-3 dager før den sendes ut, litt lengre om det dukker opp problemer.

 

En annen ting er at du kommer ikke inn i denne køen før alle delene er på lager. Så pass på dette om du bestiller. Jeg ventet i 2 måneder på en del og så måtte jeg egentlig vente 2 uker på at PC skulle komme i produksjon, men klarte å overbevise kundeservice om å la meg snike i køen. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...