Gå til innhold

Komplett - Leverer tregt?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en egenkonfigurert pc på komplett 06.06.08, den ble sendt den 18.06.08 og annkom postterminalen i Oslo samme kveld. Jeg bor i troms og pakkesporingen viser fortsatt at den er i Oslo! De forklarte seg med at på grunn av konfirmasjoner så fikk de ikke sendt den før den 18. Noen som vet om det er normal at en pakke står på et sted i mange dager (4 dager for meg så langt) før den blir sendt videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ha noko med at det er helg. Posten er (etter mine erfaringer ved bestilling av tv, pc m.m. ) dårlige på store pakker i helgene. Sjølv bur eg på vestlandet og har aldri fått ein større pakke på ein måndag sjølv om dei var i oslo på torsdag/fredag. dei kjem alltid på tysdag eller onsdag. Vent til i morgon (måndag) så rekner eg med at det vil kome noko info på pakkesporingen.

 

edit: Xplode var før meg :blush:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Nå vil jeg regne med at Komplett har flere PCer å bygge enn bare de til de to overnevnte her. De bygger etterhvert som de får deler og etter når man har bestilt. I denne perioden er det dog ekstra pågang mht konfirmasjoner. Posten står også stille i helgene. I en tidligere artikkel her hos hardware nettverket sto det at det går daglig ut ca 150 PCer fra verkstedet hvor de monterer sammen.

Når pakken er sendt fra Komplett så er det hele ansvaret på Posten Norge, hva som skjer videre da styrer ikke Komplett.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Jeg bestilte selv egenkonfigurert PC fra komplett som de ikke hadde gjort noe med selv etter nesten 2 uker. Siden jeg drar bort på ferie neste uke så tok jeg kontakt med dem. De hadde store problemer med PC-byggingen og mangel på folk (ferie) så de kunne ikke garantere at jeg hadde fått den før jeg dro. Jeg endte opp med å annullere hele greia, men synes det har tatt litt vel lang tid. Jeg husker nemlig at jeg bestilte en PC fra MPX tidligere for noen år siden og det var langt raskere.

Nå irriterer det meg bare at jeg ikke har en PC som fungerer før etter ferien. Tipper jeg bestiller litt på forhånd før avslutning av ferie, slik at jeg har sikret meg!

Lenke til kommentar

Når jeg bestilte maskina mi så tok det omtrent 2 uker fra den var bestilt og til jeg fikk den. Det var en maskin jeg hadde konfigurert selv.

 

Med kameratene mine derimot tok det et par uker ekstra fordi de ventet på en eller annen vare. Hvis du opplever at det går tregt, kan du jo prøve å ringe dem, men jeg vil tro at 2 uker er vanlig.

Lenke til kommentar
Komplett leverer tregt ja en kompis av meg kjøpte en PC der som var på lager!

 

Men han fikk den ikke før om 3.5 mnd senere! han var på dagen han skulle avbestille :p

3,5 mnd, da hadde jeg gått av skaftet. Skal jo ikke ta så lang tid for en pc.

Hvor lenge er det normalt at orderen er åpen da?

Lenke til kommentar
Komplett leverer tregt ja en kompis av meg kjøpte en PC der som var på lager!

 

Men han fikk den ikke før om 3.5 mnd senere! han var på dagen han skulle avbestille :p

3,5 mnd, da hadde jeg gått av skaftet. Skal jo ikke ta så lang tid for en pc.

Hvor lenge er det normalt at orderen er åpen da?

 

Det var vel ikke tilfeldigvis i fjor sommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...