[muffin] Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 lurer på om noen har erfaring med den kjølepastaen som følger med Zalman CNPS6000-Cu ? Duger den ? Eller er det best å skaffe seg en annen pasta ? Skal bruke kjøleren på en xp2000+ t-bred, og skal ikke klokke. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hvis du ikke skal overklokke funker den nok fint, men det ultimate er jo as3 eller shin etsu :wink: Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 hva snakker vi om rent temperaturmessig her ? En forskjell på 1-2 grader, eller er det mer snakk om 5-7 grader ? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Tja.....den kjølepastaen ligger vel mellom Thermalpads og as3 ytelsesmessig. Vil tippe 3-4 grader, men er langt fra sikker. Har du god kjølepasta fra før, ville jeg brukt den, men hvis du ikke har og ikke skal overklokke ville jeg brukt den som følger med. Tror ikke zalman leverer så dårlig kjølepasta. En tube koster jo en del, men varer tross alt lenge og kan brukes til det meste Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 takk for svar, tror jeg tester ut den som følger med. hvis den ikke duger kan jeg bare pelle av kjøleren og bytte pasta Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 duger ikke jeg sank med 5 grader eller no når jeg brukte as3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå