hallaja Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei folkens! Jeg sliter med et problem som jeg håper på kan få en løsning på. Problemet er slik: Jeg skal filme en fest om noen dager, og jeg tenkte å kjøre hele flmen rett inn på dataen istedenfor på kasetter. Men åssen løser jeg dette?, åssen overgang bruker jeg får å få videoen over til videoredigeringsprogrammet. Jeg har en ganske nytt videokamera som tar Dv-kassetter, og jeg bruker adobe premier. Hadde vært veldig fint med svar Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er vel egentlig bare å koble til kameraet via firewire og kjøre crash capture i Premiere. Lenke til kommentar
hallaja Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg tenkte først firewire, men så tenkte jeg på at Pcen som skal "fange" opp videoen står ganske langt borte så det blir vel kanskje litt vanskeligere da, eller?? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Om du skal beholde nogenlunde bevegelighet med et lite DV-kamera tror jeg desverre eneste rimelige alternativ er kasetter. Du kan evt gå til innkjøp av en Firestore, men den koster jo fort noen kroner. Lenke til kommentar
hallaja Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Har sett litt rundt på nettet og fant noe som het bluebox: Pinnacle Bluebox Men denne går jo bare til Pinnacle, men jeg kunne tenkt meg noe lignede men bare til Adobe premiere. Tar gjerne imot forslag Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette er et gammelt produkt. Idag finnes Pinnacle Studio 700 Movieboard Plus som også har breakout box. Denne selges med Studio 11 i esken. Om denne vil fungere på Adobe vet jeg desverre ikke. Mvh Kenneth Pinnacle Systems Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå