Henry9 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Har lenge tenkt på å kjøpe tekken 5 DR Online, men hva er bedre på det enn på tekken 5 som jeg har til playstation2? .. Hvis vi tar bort det at tekken dr Online har online. Hva er nytt ?? Hvis jeg kjøper det så selger jeg tekken 5 på EBgames eller til en venn eller no.. Gleder meg til tekken 6 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Grafikken er mye bedre, og prisen. Og sist men ikke minst, så ligger alt på harddisken når du handler på PSN, og kampene loades derfor inn lynraskt, om du skulle bytte karakter.. Er usikker på hva Tekken 5 hadde, siden det er så lenge siden, men spillet er ganske billig (var ihvertfall det når jeg kjøpte det ved launch), så du kan jo alltids vente litt med å selge Tekken 5, hvis du er redd for å miste noen features. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du mister story, og cutscenes/endings. Utenom det er det verdt det! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg kjøpte det jeg.. Er nye figurer ogsånt da. det er bra. Det eneste jeg ikke likte så godt var når man skal fikse på personene. Man kan jo ikke se hva man kjøper til dem. Så var det det at den ikke hadde story. Men dette er vel mest et 2 player spill. Jeg gleder meg til tekken 6 ass. Mange nye folk og ser veldig bra ut. Noen som vet en dato btw? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tror ikke noen dato har blitt fastsatt for Tekken 6. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Man kan spille vanlig 2 player, også om man ikke er online, altså da med to kontroller? Lenke til kommentar
woCdaM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er tre nye personer i DR. Denne utgaven er også mye mer balansert, dvs det er ikke så stor forskjell på hvor gode folka er. Man kan også få kjøpt mange nye ting til personene. Helt ærlig vet jeg ikke om grafikken er så mye bedre bortsett fra at det er i HD som alltid er bra. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er tre nye personer i DR. Denne utgaven er også mye mer balansert, dvs det er ikke så stor forskjell på hvor gode folka er.Man kan også få kjøpt mange nye ting til personene. Helt ærlig vet jeg ikke om grafikken er så mye bedre bortsett fra at det er i HD som alltid er bra. Ehm? Lili den lille jenta er mye bedre enn dem andre. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 bebeulv, alle er like gode hvis en kan bli best med en av dem. Jeg er best med yoshimishi (usikker hvordan d skrives) mens andre kan være best med kengeruen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Onlinedelen må fikses da. Spilte med en venn og vi begge satt på 20mbit linjer og det lagget. Da er det noe galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå