evilleader360 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Hm, nå ble jeg veldig usikker på hvordan oppsettet ditt på speedtouchen er. Men du har ikke noe tilkoblingsprogram, eller noe i den duren. Du bare kobler i en PC, så er du på nett? Stemmer . Men hvorfor har de en internett port på netgear når det ikke fungerer? Du sa at det er en ruter og ikke en modem, hva er vits med internett porten? Hvis du gidder kan du jo prøve å styre pcn min (bærbare) og se litt på konfigurasjonen og slikt da? Har tjuvkoblet den mot en nabo . Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du kan koble rett fra Speedtouch, og inn i Netgear, da altså i WAN, å la Netgear ta seg av oppkoblingen, men da må du skru av at Speedtouch gjør oppkoblingen, man kan ikke koble opp to ganger. Dessuten så vet jeg ikke hvordan det funker i praksis når det gjelder Speedtouch. Ja, kan gjøre det, men det må bli litt senere, sitter på jobb nå, er ferdig om en time, hjemme 20:30-21:00 en gang. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Du kan koble rett fra Speedtouch, og inn i Netgear, da altså i WAN, å la Netgear ta seg av oppkoblingen, men da må du skru av at Speedtouch gjør oppkoblingen, man kan ikke koble opp to ganger. Dessuten så vet jeg ikke hvordan det funker i praksis når det gjelder Speedtouch. Ja, kan gjøre det, men det må bli litt senere, sitter på jobb nå, er ferdig om en time, hjemme 20:30-21:00 en gang. Takker . Hvordan kan jeg la netgear ta av seg oppkoblingen? Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Da må du har brukernavnet og passordet du bruker for å logge på internett. Det er egentlig alt du trenger. Men kan ta det på msn eller noe senere, når jeg har kommet meg hjem. Da har jeg litt bedre tid også. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Da må du har brukernavnet og passordet du bruker for å logge på internett. Det er egentlig alt du trenger. Men kan ta det på msn eller noe senere, når jeg har kommet meg hjem. Da har jeg litt bedre tid også. Ser frem til det . Anbefaler Teamviewer (www.teamviewer.com) til remote desktop. Endret 22. juni 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Back in business! Skal bare til Oslo S for å slippe en kamerat, I'll be back in 45 minutes, ok? Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 [LØST] Tusen takk til Tbone87 for tålmodigheten og hjelpen! Det kan ikke beskrives med ord! Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Etter å ha lest gjennom tråden, er det bare et spørsmål igjen! HVA VAR FEILEN ??? Når det gjelder Remote Controll ... ja hva velger man??? Teamviewer har jeg hort om (prøvde den i starten - så ble det betal ... og nå er den fri til privat bruk - javel) UltraVNC .... bra i utgangspunktet ... men litt vanskelig bak router osv. Ellers har jeg såvidt testet CrossLoop Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Var noe med at min DNS ting var stilt inn på OpenDNS som ruteren tydeligvis ikke likte. Tbone87 fant altså problemet og satt den på "automatically detect DNS", dermed fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå