Gå til innhold

PSP skjerm ødelagt

MrL

Anbefalte innlegg

Jeg regner vell nesten med at jeg vet svaret på dette, men spør likevel. I dag når jeg skulle slå på PSPen ser skjermen min ca slik ut

psp_broken.jpg

Ser ut som den innerste skjermen er ødelagt. Det er vell ingen måter å fikse dette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir billigere med en ny, det samme skjedde med en venn og han lurte på hvor mye det ville komme på og det kom på mye mer enn en PlayStation Portable. Kjøp en ny eller brukt, på EBgames du blir garantert fornøyd med en brukt og du får med mye rart til noen hundrelapper.

Endret av Loz
Lenke til kommentar

Hmm da ser det ut som jeg bare dropper det isdenfor. Grunnen til at jeg i det hele tatt kjøpte det i første omgang var fordi jeg fikk den til en 500 lapp, nesten ikke brukt. Har brukt den bare i ferien og ellers ingenting, så den har sånn sett gjort nytta si i forhold til hva jeg betalte. Men tror nok ikke jeg gidder å pøse ut med mye for å få en til..

Lenke til kommentar

slikt fikser en seff manuellt.. knuste skjermen på digitalkameraet mitt... elkjøp skulle ha 1700kroner for å fikse det..

Jeg sendte mail direkte til firmaet Canon bruker i bergen for å reparere kameraene sine, betalte 320kroner for ny skjerm og satte den inn selv.. piece of cake.. :)

Lenke til kommentar
Kan det være temperaturpåvirkning, har det vært grilletemp. på rommet? Direkte sollys på konsollen? Har du no kjæledyr hjemme som hadde det litt for gøy?

Kan ha vært tempen ja, både vært grilltemp og masse andre rare tempraturer her :p sikkert derfor

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...