Kurt P Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei hei ! Ser at LCD skjermer til pc har blitt utfattelig billig de siste åra. Kjøpte en 22 " LCD til ca 4000 for 1,5 år sida, og syns det var veldig billig. Men nå får man jo pokker meg 24 " til 2000 kr og oppover. Vet jo at man får hva man betaler for, men er man en ikke kresen person - så vil jeg tro at en av de billigste skjermene i 24 " klassen burde gjøre nytta si. Jeg er bare interessert i høre fra noen av dere om hva dere mener slags skjerm jeg burde kjøpe meg. Jeg har riktignok et par krav selvom jeg ikke er veldig kresen på bildekvalitet. Størrelsen er uten tvil det viktigste : ) - Er ikke så glad i mye baklys ved sort skjerm (ser en del film) - Også fint om skjermen ikke reflekterer så mye. (speileffekt?)F.eks. En sitter å ser film på dagen med et vindu bak deg, og omgivelsene bak deg reflekteres mye av skjermen. - Også fint om det er litt justeringsmuligheter på selve skjermen. Så er det noen som har mye kunnskap eller erfaringer om 24 " skjermer i den nedre prisklassen, så setter jeg veldig pris på å få noen innspill før jeg kjøper Mvh Preben Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg foreslår BenQ G2400W. Du kan lese om den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=883502 Eneste minuset, sett i forhold til dine ønsker, er vel få fysiske innstillingsmuligheter. Skjermen har kun mulighet for justering av tilt (ingen pivot eller høydejustering). Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Ja jeg så den, ser veldig bra ut : ) tror nesten jeg må gå for den. Får den jo for skarve 2500 nå : o men den har ikke såkalt baklys ? (hvitt lys som kommer i noen av kantene ved sort bilde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå