xelerator3t Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) har et problem..skal koble på en lg tv plasma til dataen..men det som skjer er at kommer bilde i begynnelsen..så når xp logon der har loada ferdig så blir skjermen svart.. og nå har det begynt å skje akkurat samme med crt dataskjermen min..noen som har peiling kabelen er en 10 meter vga kabel med dvi adapter Endret 22. juni 2008 av xelerator3t Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Prøv lavere oppløsning. Husk at skjermen bare skal ha 60 Hz vertikalfrekvens. Hvis du bruker CRT så har du sikkert over 70. Lenke til kommentar
xelerator3t Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 det har begynt å skje med crt skjermen også..etter windows logon blir alt svart.. går ikke ann og fikse det i biosen vell? har et abit ip35 pro hk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Prøv å starte i Safe mode, da kommer du inn i Windows på lav oppløsning. Mulig det er noe galt med skjermkortet ditt på høy oppløsning. Prøv å slett driver til skjermkortet. Det gjør du i Safe mode, gå inn i Enhetsbehandling. Lenke til kommentar
xelerator3t Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Prøv å starte i Safe mode, da kommer du inn i Windows på lav oppløsning. Mulig det er noe galt med skjermkortet ditt på høy oppløsning. Prøv å slett driver til skjermkortet. Det gjør du i Safe mode, gå inn i Enhetsbehandling. har bilde nå gjor som du sa..ska jeg instalere nye drivere eller? skjermkortet har aldri vert noe gale med før jeg bynte å sku koble pcn til tvn Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Installere siste driver versjon er vel det naturlige å prøve nå. Lenke til kommentar
xelerator3t Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 da er problemet løst..kjører clone tv..takker for svarene Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Med clone tv får du et problem med tearing i video fordi det bare går an å kjøre hardware acceleration på èn skjerm av gangen (tror jeg). Så nå bytter jeg bare single skjerm til tv'en (crt) hver gang jeg skal se film. Blir kaos med iconer på skrævebordet (bytter jo oppløsning), men pyttsann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå