Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC skrur seg av etter 1 min

Anbefalte innlegg

Hei!

Idag når jeg spilte age of conan så dytta kompisen min meg og jeg traff skjermen min, skjermen falt rett i pcen min og slo seg av automatisk. Når jeg satt alt opp igjen så prøvde jeg å skru på pcen min igjen. når jeg skrudde på så slo den seg av etter 10 sec, da tok jeg CPU'en ut og inn og slo på igjen. da virket pcen min og jeg kom helt til skrivebordet mitt. Plutselig begynner skjermen å blinke hvert 10 sec svart. og etter 1 minutt så slo pcen seg av automatisk, jeg prøvde å slå på igjen men pcen bare slår seg av automatisk etter 1 min. Jeg kan liksom fikse rundt på bios og logge inn på windows men akkurat i 1 min så slår den seg av.

noen som har en anelse om hva som har skjedd?

Endret av Thazul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

noen som har en anelse om hva som har skjedd?

Ja ja jeg vet !!

Hei!

Idag når jeg spilte age of conan så dytta kompisen min meg og jeg traff skjermen min, skjermen falt rett i pcen min og slo seg av automatisk

Lenke til kommentar

Han mente ikke å dytte meg da :p noen ganger så plutselig begynner han å danse og så traff han meg når han sto med hendene sine :p

men faen det har skjedd igjen.. pcen virker ikke, jeg bare bevegde litt på pcen men nå er det rundt 20 sec den slår seg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...