IcedInsanity Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tjohei. Skal skaffe meg PSP nå....mest pga FF VII Crisis Core. Noen som vet om noen nettbutikker som selger PSP.....Og er det noe spec eg skal tenke på ved PSP kjøp,eller er alle "like" ? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Har du sjekka www.videogamesplus.ca? Ganske så billig der Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Har du sjekka www.videogamesplus.ca?Ganske så billig der Er ikke no sone dritt på psp spillene ? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Nei skal ikke være det Trur det bare er det på umd'ene Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvis du har planer om å instalere custom firmware på den må du huske på og ikke oppdatere den med sony sine oppdateringer, da kan du nemelig ikke instalere custom firmware. Det gjorde jeg og angrer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Menneeeee... Er Crisis Core KUN til PSP? Lenke til kommentar
Loz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg lest litt rundt og det skal komme på Playstation 2, så hvis du har en slik burde du ikke kjøpe en PSP. Men jeg kan anbefale deg en PSP siden det er mange valgmuligheter i den som: se på filmer, høre på musikk og spille spill som: Crisis Core (du blir sikkert kastet ut av huset nå som det er varmt, så da er det fint med en bærbar spillkonsoll.) Også er Daxter og Ratchet og Clank fine spill. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 crisis core kun til psp, meget bra spill, grafikken overrasker, jeg har hvertfall ikke hørt noe om ps2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå