annihiLius Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg prøver å installere conan, men når jeg setter i cden så skjer det ingenting, jeg får installert Guildwars, men ikke conan. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg prøver å installere conan, men når jeg setter i cden så skjer det ingenting, jeg får installert Guildwars, men ikke conan. Noen som vet hva problemet kan være? Du har ikke prøvd og: Høyreklikke på cd`n i min datamaskin så klikker du på utforsk og så klikker du på "autokjør" Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 jeg har prøvd, men den finner den ikke på min datamaskin heller. ganske rart siden jeg får installert andre spill. trudde først det var at dvd leseren ikke fikk nok strøm, men det er jo ikke det da Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Veldig dumt. Kan jo være plata som er ødelagt, du kan jo dra til butikken og si at den ikke funker. Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Den funker helt fint, har installert før, men har formatert nå. Det funka en gang, men så brått spurte den etter cd1 mens cd1 var i om og om igjen, den ville bare ikke fortsette å gå. Virker som om det er bare DVD cder som ikke funker, fordi heroes 5 funker heller ikke. Jeg er helt sikker på at den leser DVD også fordi jeg har brukt den før og da funka det helt fint. står at det er DVD rom på den og. Endret 22. juni 2008 av annihiLius Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Den funker helt fint, har installert før, men har formatert nå. Det funka en gang, men så brått spurte den etter cd1 mens cd1 var i om og om igjen, den ville bare ikke fortsette å gå. Virker som om det er bare DVD cder som ikke funker, fordi heroes 5 funker heller ikke. Jeg er helt sikker på at den leser DVD også fordi jeg har brukt den før og da funka det helt fint. står at det er DVD rom på den og. hmm .. har nesten samme problemet selv. DVD rommen min leser ikke brente DVD'r i XP. Den leser brente DVD'r i Vista. Originale plater går fint. Den finner rett og slett ikke brente DVD'r i XP. Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 men jeg synes det er veldig rart, for jeg har ekte guildwars cden og ekte age of conan cden, men er bare guildwars som funker, og conan cden er ikke ødelagt for den har jeg brukt før Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Høres ut som det er noe driverkluss spør du meg. Prøv å avinstaller DVD-romen i enhetsbehandling, og start på nytt. Og vær så snill, si DVD når det er snakk om DVD, og CD når det er snakk om CD. Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Beklager for at jeg ikke skrev DVD når det var det. Men det funker fortsatt ikke. Det står: Veiviseren finner ikke programvare som passer bedre til maskinvaren enn den som allerede er installert. Endret 22. juni 2008 av annihiLius Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Alt funker nå. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Værsågod. Men hvordan server spiller du på? Nick: Aqulian Server: Soulstorm Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 navn: Galest Server: Bori Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det samme skjedde med meg, men jeg satt i broren min sitt DVDromm i dataen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå