Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

DVD rommet leser ikke conan cden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøver å installere conan, men når jeg setter i cden så skjer det ingenting, jeg får installert Guildwars, men ikke conan.

Noen som vet hva problemet kan være?

Du har ikke prøvd og: Høyreklikke på cd`n i min datamaskin så klikker du på utforsk og så klikker du på "autokjør"

Lenke til kommentar

Den funker helt fint, har installert før, men har formatert nå. Det funka en gang, men så brått spurte den etter cd1 mens cd1 var i om og om igjen, den ville bare ikke fortsette å gå.

Virker som om det er bare DVD cder som ikke funker, fordi heroes 5 funker heller ikke. Jeg er helt sikker på at den leser DVD også fordi jeg har brukt den før og da funka det helt fint. står at det er DVD rom på den og.

Endret av annihiLius
Lenke til kommentar
Den funker helt fint, har installert før, men har formatert nå. Det funka en gang, men så brått spurte den etter cd1 mens cd1 var i om og om igjen, den ville bare ikke fortsette å gå.

Virker som om det er bare DVD cder som ikke funker, fordi heroes 5 funker heller ikke. Jeg er helt sikker på at den leser DVD også fordi jeg har brukt den før og da funka det helt fint. står at det er DVD rom på den og.

hmm .. har nesten samme problemet selv. DVD rommen min leser ikke brente DVD'r i XP. Den leser brente DVD'r i Vista. Originale plater går fint. Den finner rett og slett ikke brente DVD'r i XP.

Lenke til kommentar

Beklager for at jeg ikke skrev DVD når det var det.

Men det funker fortsatt ikke. Det står: Veiviseren finner ikke programvare som passer bedre til maskinvaren enn den som allerede er installert.

Endret av annihiLius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...