Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mistet Pc'n i gulvet, skjermdriver eksisterer ikke lengre

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en Acer 7520G som jeg nettopp klarte og miste i gulvet :(

Da den datt i gulvet ble skjermen svart, men jeg restartet den og allt funket som det skulle, helt til jeg kom til innlogings menyen, da hang den seg opp, jeg restartet igjenn og kjørte sikkerhetsmodus, logget på og skrudde av for og starte i vanlig modus.

Det var da det begynte, skjermen var 2 delt :S (dvs. hadde dobbelt skjermbildet)

jeg gikk inn på skjerm instillinger og stillte opp oppløsningen og den todelte skjermen forsvant :)

Men det som er merkelig er at det er kunn 2 oppløsningner og velge mellom :(

Virker som at maskinen ikke finner skjermkortet :S

Noen som har vert borti dette før? som har peiling på hvordan jeg fikser det?

Er det bare til og instalere driver på ny? eller må jeg sende pcn inn?

Reidar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter Tbone87 her, hvor lite tid tar det for å så reinstallere skjermkortdriveren? Hvis det hjelper ikke har vi noe mer å gå på for å så hjelpe deg dvs du får bedre hjelp...

edit: hadde en liten typo...

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Heisann igjenn :)

Fant ikke skjermdriver til mitt skjermkort, enten var det til xp, eller så fikk jeg beskjed om at det ikke var kompatibelt med mitt system(va nå en det må bety)

Men igår, før jeg la meg, så hang pcn seg opp, og jeg fikk nokk. Skrudde bare av pcn og la meg til og såve.

Så når jeg idag våknet og tilslutt skrudde på pcn igjenn var allt bak to normal igjenn :) Synes det var veldig rart :S men jeg er fornøyd, men jeg lurer på om noen av dere har et svar på va som kan ha skjedd?

Reidar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...