F.V Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hei, eg har tenkt til å kjøpe windows vista og fant dette produktet. Det står oppgradering. men krever det tidligare innstalerte windows-versjonar for å innstallere det? Eller er det berre å innstalere ifrå scratch? Endret 22. juni 2008 av F.V Lenke til kommentar
F.V Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Og eg får med serial sant? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 dette er etter min mening ingen vista med lisens ( non-licsd ): SA WINDOWS VISTA ULTIMATE DISK KIT NON-LICSD jeg tror dette er bare en dvd ( oppgradering ) men jeg kan ta feil ( prisen er i hvertfall ingen os pris for vista ultimate ) hold os oppdaterd hvis du kjøper den. lykke til Lenke til kommentar
F.V Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Har snakka med bedriften no. Det er eit produkt uten SA lisensavtale. Det må eg i sofall kontakte microsoft for med dette produktet, slik eg forstår det. Men er det noken som veit om cd som selges med serial? Det treger nødvendigvis ikkje vere ultimate. Endret 23. juni 2008 av F.V Lenke til kommentar
F.V Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 har funne ut av det. Dette produktet selges med lisens/serial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå