suprimos Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Har et problem med flere kanaler på parabolen, finner de på lista over kanaler, men skjermen blir bare svart. Alt fungere bortskjett fra at kanalen ikke vises. Dette skjedde nå med Eurosport kanalen, den har funger før men ikke nå lengere. Noen som hvet hva problemet er? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har et problem med flere kanaler på parabolen, finner de på lista over kanaler, men skjermen blir bare svart. Alt fungere bortskjett fra at kanalen ikke vises. Dette skjedde nå med Eurosport kanalen, den har funger før men ikke nå lengere. Noen som hvet hva problemet er? Kan du se signalstyrken på hver kanal på dekoderen? På den jeg har (fra CD) får jeg opp en liten søyle nederst på skjermen sammen med kanalinformasjon når jeg bytter kanal. Jeg hadde samme problem med TV3. Signalstyrken jeg fikk opp i søkemenyen lå på rundt 70%, men på TV3 var søylen veldig liten. Løsningen på problemet var å bytte hode på parabolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå