Gå til innhold

Kulturo: Cloverfield


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Cloverfield" er et godt eksempel på en film man enten elsker eller hater. Jeg elsket den. :)

 

Må nok si meg enig i det første, men jeg havner nok blant de som ikke likte filmen.

Men får se hvordan oppfølgeren blir, mulig den kan hjelpe på helhetsinntrykket.

Lenke til kommentar

De som bare snakker om starten har gjerne ikke sett resten . hva med og nevne litt om den faktiske filmen og ikke starten ? starten har veldig lite med hovedhandlingen mister mathos.

 

Men joda , det kan godt hende du har sett den. jeg tror deg bare ikke

 

For en kompis av meg sa det samme :

 

nei , cloverfield er kjedelig. hele filmen er filmet med håndkamera. handler bare om en vennegjeng

 

jeg måtte faktisk overtale fyren til og se lenger en de første 20 minuttene

 

OG da plutselig var filmen noe helt annet.

 

Patetisk visse mennesker er . sitter og bedømmer filmer etter starten

 

( ikke du mathos)

Endret av Sir_Tonnes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Nå er det da mange av oss som ikke har "Dårlige høyttalere" :roll:

 

har ikke det selv, men hvis du legger go vilja til så tror jeg du skjønner at jeg mener

hele kino pakka, kraftig lyd med stooor skjerm.

 

men hvis du har slik jeg har en PJ med relativt stort surround anlegg blir det litt bedre, men fortsatt ikke helt det samme.

 

har kjøpt filmen på blu-ray nå så skal se på den i kveld tenker jeg.

Lenke til kommentar

Så denne filmen for ca. 1 mnd siden, og dette er virkelig en "elsk eller hat"-film. Vennene mine hatet den, men jeg synes det var en god film, og det med å bruke ett håndholdt kamera liker jeg veldig godt.

 

Men.. Jeg kan ikke si at jeg likte slutten så mye. Den kunne vært bedre. Jeg gir denne filmen 7/10.

Lenke til kommentar
Wow, hadde ikke forventet meg den karakteren. Etter å ha sett filmen synes jeg konseptet var bra (selv om det har blitt brukt før), men historien litt tynn. Ville nok gitt den 7/10.

Du må huske på at det er ikke bare filmen i seg selv som får 9/10, det er hele DVD-utgivelsen med ekstramateriale og det hele :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en veldig blanda følelse etter å ha sett filmen. Det var bare en så merkelig film jeg ikke hadde sett maken til før. Men jeg er enig i Mathos om at starten var lang og kjedelig, og vips var filmen over. Fikk liksom ikke helt taket på filmen. Men fortellerstilen og bruken av håndholdt kamera synes jeg fungerte overaskende bra. Alt i alt en film jeg absolutt syntes var verdt å se. Og dessuten er det utrolig morsomt å diskutere filmen - det vel og merke med folk som har litt peiling på film.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...