Gjest Gjest_123 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei! Det her blir nok litt langt og kjedelig, men håper det er noen som kan hjelpe. Jeg tar det fra starten. (Jeg er gutt forresten, hvis noen skulle lure). Jeg var en person som aldri ble forelska, og aldri så noe grunn til å finne meg en kjæreste. Jeg syns de fleste jenter virka veldig tette og var generelt lite interresert. Inntil jeg for 2 år siden, møtte en jente som hadde akkurat samme synspunkter som meg, og etter en kort stund ble vi sammen. Vi har alltid hatt de søteste historiene og historiene om hvordan vi møttes og hvordan vi ble sammen og hvordan vi hadde det. Alle rundt oss var supermisunnelige på det vi hadde og nesten alle aspekter var perfekte. Begge to var dødsforelsket i langt over 1 år og vi kunne sitte å se på hverandre smile i mange timer. Jeg trodde ikke på det nesten for det var så perfekt. Vi hadde våre krangler og diskusjoner og men det var alltid bare bagateller. Samtidig så var det en gutt som begynte i klassen hennes akkurat samtidig som henne møtte meg for første gang. Han sa til henne at han elsket henne før meg, og at han var forelsket i henne før meg. Hun syns vel han var søt nok, men hun gikk hvertfall for meg tilslutt, men siden han gikk i klassen hennes "maste" han så mye på henne og sa hun var perfekt og nydelig og at han elsket henne osv. Jeg likte ikke det, men kunne ikke gjøre noe heller selvsagt. Hun sa også at hun ble lei av at han prøvde å overtale henne. Etter jeg hadde vært sammen med jenta litt over 1 år hadde han mast på henne så mye at en gang de møttes kysset de. Det var ikke mye og hun trakk seg unna. Hun ringte meg og var helt rar og fortalte det såvidt over telefon. Jeg ble helt fra meg og klarte ikke tenke eller bevege meg eller puste eller noen ting. Hun var alt for meg. Hun angret fryktelig og tryglet meg om at hun kunne komme og besøke meg og ordne opp i ting. Jeg sa at hun fikk lov og vi lå hele natten og gråt sammen osv. Fordi det kom ut at hun hadde tenkt på han noen få ganger mens jeg var sammen med hun. Når hun hadde hatt det dårlig med meg lurte hun på hvordan hun kunne hatt det med han f.eks. Og det kom ut at hun hadde hatt litt kontakt med han på SMS osv. Jeg ble knust men siden hun lovet meg og aldri gjøre det igjen eller snakke med han eller noe og at hun ofret alt for å bli sammen med meg igjen tok jeg hun tilbake. Vi hadde det fint, men jeg greide aldri å stole helt på henne igjen. Jeg slo opp etter ett halvt års tid for jeg håpet jeg skulle miste følelsene mine for henne og finne meg noen andre. Det tok 3 måneder etter jeg slo opp (og hun ringte meg og gråt hver dag og ba meg om å ta henne tilbake) før hun fortalte meg en ting. At hun hadde gitt opp meg siden jeg tydligvis ikke ville ha henne tilbake og ville prøve med denne fyren i klassen hennes. Som hun var "utro" med. Jeg syns det var jævlig dårlig gjort ovenfor meg men vi er fortsatt gode venner og hun er her ofte på besøk osv. Men hver natt gråter jeg meg til søvn over det hun har gjort og nå klarer jeg ikke få henne tilbake. Jeg vet det var jeg som slo opp og at jeg kanskje ikke burde gjort det, men jeg vil ha henne tilbake nå, men nå er hun sammen med han andre. Selvtilliten min og selvbildet mitt er helt knust ettersom hun ble sammen med han som har luska på henne i 2 år mens jeg var sammen med henne. Han vet at han har greid å lure henne, og han vet jeg hater han/det. Jeg har gitt henne opp og lurer bare på hvordan jeg best mulig kan drite i om hun er sammen med noen andre og komme meg videre. Jeg har prøvd alt, men sitter fortsatt å venter med telefonen i hånda og håper hun ringer. Jeg aner ikke hvordan jeg skal glemme henne. Sikkert andre som har opplevd lignende før. Hva syns dere jeg bør gjøre? Hva syns dere om det hun gjorde? Takk for alle svar Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Nå har jeg ikke sånn kjempe lyst til å si akkurat hva du bør gjøre, men jeg kan gi deg noen tips på veien som du selv må velge hvordan du vil tolke. Du må nesten bare legge det ut for henne, si hva du føler, hva du tenker og dine ønsker. Vil hun ikke så er det ikke vits i å kjempe noe mer for det. Kommer hun igjen en senere gang å beklager seg så er det av og til best at man er beinhard og viser til at tilgivelse er noe man må vise tillitt for å kunne få. Sånn som jeg forstår det så virker det som om hun nærmest "styrer" følelsene dine og det er ikke noe bra. Så mitt tips er; Kom deg videre i livet. Hun er ikke noe bra for deg og det finnes så mange bedre fisk der ute i havet Dette er da min mening, det er opp til deg selv hva du føler og vil innerst inne som teller Lenke til kommentar
Gjest Gjest_123 (trådstarter) Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Takk for svar "TheHawk" Vi hadde (og har) et sykt åpent forhold og har alltid snakket om alt og gjort alt med hverandre. Jeg har såklart sagt hva jeg føler. Og hun har sagt at hun alltid kommer til å elske meg og det får han nye bare tåle. Og at "han nye" får tåle at hun overnatter hos meg osv. Selv om jeg er redd hun vil skjønne at det ikke går etterhvert. Hun har også sagt at hun ikke er tiltrukket av han og kunne ligget med han ellerno, men at hun bare vil bli ferdig med den lille forelskelsen hun har i han eller hva det er. + at hun vil ende opp med meg sier hun. (Er det bare meg eller virker hun helt dust ut i fra det jeg skriver? ) Hun er litt slu til tider, men helt fantastisk egentlig. Synd han i klassen ødela henne så fælt bare. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Svært så egosentrisk standpunkt du tar her. Hun virker slettes ikke som en dust ut i fra hva du skriver. Det er slikt som skjer, og det at du ikke stoler på henne var din egen feil. Du slo opp med henne, for å komme over det hele burde du finne noe du kan utvikle deg selv på. Finne noe du virkelig liker, en idrett, en hobby, jakte på "den rette", konsentrere deg om skole, etc. Meditere fungerer kanskje, snakke med noen du stoler på (Må være en god lytter). Det finnes mange ting du kan gjøre, hvis du er student, så kan du ta deg en rask tur innom psykologene på campuset. Det vil gi deg mange gode råd ang. mestring og slikt. Foresten, et avsnitt eller to hadde gjort at flere leste gjennom posten din. Lenke til kommentar
Gjest dmnfjdf Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Gi deg selv en måneds tid, sommerferien. Prøv å kom over henne,men IKKE ha kontakt med henne i mellomtiden. Kommer du ikke over henne da, da bør dere sitte dere ned å prate ut om alt. Fra A til Å. Si at du fortsatt elsker henne,og vil ha henne tilbake. Men at hun må vise at hun er til å stole på. Ut fra det du skriver, virker det som hun vil ha deg tilbake og er villig til å gjøre hva som helst. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 God gammeldags hevn. Da, selfølgelig ikke rettet mot henne, men... mot han! Send PM. Hjelper deg gjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå