Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

senestrekk i låret - hvordan helbrede? TIPS TAKK!

Anbefalte innlegg

jeg har smertelig vondt på undersiden av låret, tett opp ved rompa.

det har blitt litt bedre etter ett par ganger med nåler (akupungtur) men smerten varierer avogtil, og akkurat nå er den ganske vond, så vond at det hindrer meg litt i å løpe.

hvordan kan jeg få bort dette? kan man hvile det bort? trene det bort? kom med tips takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
jeg har smertelig vondt på undersiden av låret, tett opp ved rompa.

det har blitt litt bedre etter ett par ganger med nåler (akupungtur) men smerten varierer avogtil, og akkurat nå er den ganske vond, så vond at det hindrer meg litt i å løpe.

hvordan kan jeg få bort dette? kan man hvile det bort? trene det bort? kom med tips takk!

Det beste alternativet er vel å ta det rolig noen dager og tøye ut det området med strekk.

Hvis jeg forsto deg riktig så har du strekk på baksiden av låret... Prøv å sett deg på gulvet og legg det vode beinet i kryss over det andre, bøy kneet på beinet slik at du får fotbladet i gulvet (som npr du står vanlig) , og trekk beinet inn mot kroppen ved hjelp av armene.

Eller gå til en fysiotreapaut. :)

Lenke til kommentar

jeg gjør det, og det funker^^ men jeg bruker å bli optimistisk og ta meg en tur og og trikse litt...da er det påån igjen, og da nytter ikke utstrekning..da må jeg hvile leenge før skaden har begynt å fikse seg igjen.

btw, jeg hvilte ut i jul, og da var det heeelt bra igjen. etter ei uke med lett trening var det i full helvete igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...