ttt Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 i det siste har det komt ein Grusom piiiiiiiiipe lyd av skjermen min når eg starter maskina. men når eg kjem inn i windows slutter det. det samme skjer når iblant når eg starter eit spill.. skjermen er ca 2 år gammel.. noen som veit horfor dette skjer.. og korleis eg kan stoppe det??? er utrleg irriterande Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det har nok noe med Hertzen du kjører skjermen på. Prøv å øke eller senke den ett eller to hakk. Det burde løse problemet. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Tror du burde senke hz eller oppløsning fordi det blir "overkill" Lenke til kommentar
jorank Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 det er kondensatorer inne i monitoren som lager de gøyale lydene...det du kan gjøre, er å åpne baklokket og lakke kondensatorene med lakk... det gjør susen;) ps...kan være lurt å la monitoren stå uten strøm i en dag eller to for å få ned spenningen som er ladet opp inni... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 det er kondensatorer inne i monitoren som lager de gøyale lydene... Du mener nok spoler. Kondensatorer kan ikke lage slike lyder. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 det er kondensatorer inne i monitoren som lager de gøyale lydene...det du kan gjøre, er å åpne baklokket og lakke kondensatorene med lakk... det gjør susen;) Er det no` lurt da :-? :-? Lenke til kommentar
jorank Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 mente spoler ja;) hehe...litt surrete u hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå