Imaginary Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Endret 23. juli 2011 av Imaginary Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Som dokumentasjon er det et godt bilde. Det hadde fungert som illustrasjon til en artikkel i et magasin. Men som bilde synes jeg du kunne funnet en mer spennende bruk av objektet. Med det mener jeg at du sikkert kunne fått mer ut av motivet. Men det er slettes ikke dårlig. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg ser uten tvil muligheter her, men jeg er redd for at det er for mye grønt/for mange kvister. Om motivet/motivene hadde trått mer frem hadde det løftet bildet et stykke opp. Mvh Luze Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Som PMnormal sier, dette hadde glatt gått gjennom som et bilde i en reportasje eller lignende, men som eget verk står det heller ustødig på egne ben. Kontrasten mellom hjulet og bilen, både i form og farge, fungerer veldig bra! Dessverre ødelegger buskaset bildets helhetsinntrykk. Kunne du forsøkt å rydde litt i buskaset før du tok bildet? Neste gang, prøv å fjern de gresstråene som havner midt i bildet, og prøv å få med enten ingen eller hele blader i kantene. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Litt for mye rot og uromomenter i mine øyne. Holder med forslaget om å rydde litt rundt. Men tror nok det har potensiale. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Liker dof'en i bildet. Girmeg følelsen av at det er jeg som nettopp har gått der og kommet over dette "klenodiumet". Good shit.. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Kjenner at jeg blir litt irritert på strådene i forgrunnen, ellers så syntes jeg at dette var et godt og spennende bilde. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Ofte er det behov for å arrangere eller rydde litt i en location, jfr buskaset. Og det ville også ha gitt deg enklere tilgang til motivets forskjellige muligheter. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg ser ikke det de skriver. Egentlig burde jeg ikke skrevet dette med tanke på at jeg ikke forstår bildet. Men jeg syns bildet er av søppel. Om man studerer dem så ser man jo rusten i hjulet og alt det der, men som bilde ellers er det misslykket. Kanskje du kunne klipt ut hjulet og byttta ut bakgrunnen med noe annet? Kankskje da. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Må si jeg er enig med resten. Grei dokumentasjon, men ikke noe å ramme inn, som sådan. Jeg er litt usikker på dybdeskarpheten. Den er liksom hverken fugl eller fisk. Vanskelig å se sånt for seg, men jeg ville sett en versjon med mindre dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå