Deadalus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fins det noen produsenter av custom skjerm fester. Har behov for å flytte skjermen(e) over på andre siden jeg sitter. Jeg skal altså ha skjermen på høyere eller venstre side. Dette for å ha utsyn for det jeg driver med. Ser for meg at på operasjons stuer har de slikt utstyr. Pris er et ikke tema her. Har prøvd å google det, finner bare standard festene. Jeg tenker feste som er leddet 3 plasser og kan snus 180 grader. Pivot i festet i taket. Hvilken produsent kan ha noe slikt ? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du kan se om du finner noe hos Officetec Produsentene av slikt utstyr har i tillegg en lang rekke andre kombinasjonsmuligheter. Løsningene hos Officetec kommer fra OmniMount. En annen aktuell produsent er Ergotron: De har mye rart på dette området. Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Så på de og de har noen gode løsninger. Tar nok kontakt med de for å spørre om de har det jeg leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå