Gå til innhold

Anmeldelse: Crisis Core: Final Fantasy VII (PSP)

Anbefalte innlegg

Det er vel Zack du tenkjer på?

Forresten, framifrå omtale Øystein! Varmar både hjarte og sinn når eg ser nynorsk godt skrivi :)

Og forresten, kor mange timar med gameplay er det snakk om, sånn cirkus?

Endret av zelluz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt flaut å spørre hvorfor Cloud har fått svart hår kanskje?

Håper inderlig at de lager en remake av FF7, men samtidig så er jeg litt skeptisk. Fort gjort at remakes skuffer. Tror det er hoved grunnen til at de ikke har laget noe enda. Og heller velger å trå rundt grøten, da tråkker de ingen fans på tærne.

Tror faktisk ikke at de kommer til å gi ut en remake før de sårt trenger penger kanskje :p

For det er sikkert...de vil selge...og det vil selge mye. Derfor det er så rart at de ikke har laget en remake enda. Vil det komme en så bør den komme etter XIII og XIII Versus. It's been long enough.

Skeptisk, men spent. Er vel bare redd for å bli skuffet...

-JB

Lenke til kommentar

"Cloud" har svart hår fordi det ikke er Cloud, det er Zack. De som har spilt igjennom FFVII (og husker det) vet at mye av historien dreier seg rundt Zack også, men la oss ikke begynne med spoilere :)

Jeg har hatt spillet i en dag nå, og har mistet mye søvn så langt. Helt FANTASTISK spill, selv om DMW er en irriterende feature etter man har sett alle videoene som spilles av sånn 20-30 ganger. ;)

Noe av gameplayet minner om Tactics (eller rettere sagt FFXII-tolkningen av Tactics-gameplay: Ha en historie du kan følge, men du kan gjøre sidequests også, satt opp som "Missions". Det merkes likevel at dette er et spill til håndholdt og ikke til TV-konsoll (ikke like dypt)).

Jeg får fortsatt frysninger hver gang jeg skrur på spillet og hører introsangen... *shiver*

Lenke til kommentar
"Cloud" har svart hår fordi det ikke er Cloud, det er Zack. De som har spilt igjennom FFVII (og husker det) vet at mye av historien dreier seg rundt Zack også, men la oss ikke begynne med spoilere :)

*snip*

Greit, takk. Er ikke helt satt inn i Final Fantasy story'en enda.

Jakob

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Greetings:

Jeg har praktisk talt spilt igjennom FFCC nå, men jeg har et STORT problem som er et ENORMT irriterende... ting? Jaja, fant ikke rett ord, men det var uansett ikke nøye! Jeg trenger hjelp! Som sagt har jeg praktisk talt rundet Final Fantasy VII Crisis Core. Jeg har tatt monster... Dere som ikke har spilt igjennom: WARNING: Mulig spoiler-alert! Ja, jeg har tatt monstergenesis, og genesis, de to jeg har forstått er de to siste bossene i spillet, men så har det seg slik: Jeg har Custom Firmware 3.71 M33 og har lastet ned Crisis Core (Ja, ok... skyt meg), og etter at jeg har slått den siste, normale Genesis, så kommer det opp "Conflict Resolved" og skjermen blir hvit. Man kan forvente en cutscene (tror jeg) men så forsvinner den hvite skjermen, og det siste bildet fra kampen mot genesis vises (Zack står meg sverdet foran seg). Og slik står det. Umulig å gjøre noen ting. Jeg kan trykke pause. Den virker, med lyd og allting (det der "plinget" når man slår av og på pause). Og jeg kan trykke L+R+start for å komme til hovedmenyen, men da må jeg jo gjøre alt på nytt, noe jeg har gjort sikkert 6 ganger nå *lei*. Jeg har forsøkt å spille med forskjellige Isomounts (?). Dvs. M33 driver, OE isof ettellerannet og den siste: SONY NP bla, bla, bla...

Har vi et klokt hode som kan hjelpe meg å unngå at spillet "låser seg" (det låser seg ikke 100%. Pausen virker jo...)? Jeg DØR av undring på hva som skjer til slutt!!

Takker for alle forslag!

Alexander

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...