simsimi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) jeg har bygget en pc for noen måneder siden og den har funket veldig fint bortsett fra et problem. når jeg spiller eller kjører tunge oppgaver og har kanskje holdt på i 20 min. (varierer veldig) slår pcen seg bare av. plutselig fryser skjermen og står stille der i noen sekunder, så kommer det opp masse farger rett før den slår seg av og starter pånytt. og da lurer jeg på hva som er galt. Endret 23. juni 2008 av simsimi Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 De vanligste problemene: 1. Det er for dårlig kjøling. 2. Strømforsyning er ikke kraftig nok. Fortell hva du har av PSU, CPU, og skjermkort. Lenke til kommentar
simsimi Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) CPU: Core 2 duo E8500 GPU: ATI 3870 X2 PSU: Gigabyte ODin 800W tror det skal være god nok kjøling... Edit: har et Antec Nine hundred kabinett. Endret 23. juni 2008 av simsimi Lenke til kommentar
NinjaGisle Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Rammen din får kanskje for lite power. Du kan prøve å stille voltagen manuelt Lenke til kommentar
simsimi Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) ok, skal prøve det. Edit: La til et bilde av temperaturer osv. hvis det er til noen hjelp... Endret 22. juni 2008 av simsimi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå