Vanguard12 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Når jeg titter på nett-tv i Firefox, er det som regel Windows Media Player som brukes automatisk, men jeg vil heller bruke den spilleren JEG velger selv, nemlig Media Player Classic. Jeg ser en del på webtv på min LCD TV, og da er det veldig greit å kunne bruke Media Player Classic, da den kan skalere bildet over til widescreen Det går an å velge Media Player Classic som videoavspiller i Firefox under "Verktøy-Innstillinger-Programmer" men det er alikevel vanlig Windows Media Player som starter...!! Noen som vet noe om dette..? Løsninger, forslag? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Firefox add-on-en Media Player Connectivity høres ut som noe for deg. Der kan du velge hvilken avspiller som skal spille av de forskjellige filtypene. Bare synd den ikke er kompitabel med Firefox 3 ennå, men det kommer nok... Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Okay.. takker for tipset..! Får følge med når det ev. kommer til Firefox 3. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Nå er Media Player Connectivity kommet for Firefox 3 Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Funker som hakka møkk Takker igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå