teknikk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ønsker meg en ekstrajobb. Jobber daglig typisk 8-4 på hverdagen og har fri hver helg. Ønsker å bruke kanskje 1-2 kvelder i uka til jobb, og f.eks annenhver helg. Noen som har noen forslag til jobber? Finnes det noe man kan gjøre hjemmefra til eksempel? Andre? Lenke til kommentar
Skompa Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ønsker meg en ekstrajobb. Jobber daglig typisk 8-4 på hverdagen og har fri hver helg. Ønsker å bruke kanskje 1-2 kvelder i uka til jobb, og f.eks annenhver helg. Noen som har noen forslag til jobber? Finnes det noe man kan gjøre hjemmefra til eksempel? Andre? Du kan vel sikkert jobbe på bensinstasjoner eller butikker i helgene. Levere ut aviser på lørdagsmorgenen. Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 bensinstasjoner utgår definitivt! Er heller ikke lysten på noe som har med å stå i en kasse av noe slag. Aviser hadde sikkert fungert. Andre ting? Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du kan jo evt jobbe som securitasvakt da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tlf salg... marketing osv... Se under salg på finn.no... En hel del deltidsjobber der..! Lenke til kommentar
DoNtBeHaTeFuLl Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Telefonselger er jo alltid en klassiker når det gjelder extrajobb! Man trenger heller ikke og være så veldig intelligent for og skaffe seg en slik jobb! Kan bare lete litt på finn.no. (som står nevnt ovenfor) Alltid en stilling som tilsvarer noe av dette Endret 22. juni 2008 av DoNtBeHaTeFuLl Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Renhold. Renholdere jobber mye kveld/natt, og det er ganske stor etterspørsel etter renholdere. Lenke til kommentar
Antsirabe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ønsker meg en ekstrajobb. Jobber daglig typisk 8-4 på hverdagen og har fri hver helg. Ønsker å bruke kanskje 1-2 kvelder i uka til jobb, og f.eks annenhver helg. Noen som har noen forslag til jobber? Finnes det noe man kan gjøre hjemmefra til eksempel? Andre? Har du funnet deg jobb, eller er du fremdeles på jakt? Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Ikke funnet noe interessant... østfold. Lenke til kommentar
HoxyBox Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 du kan jo vurdere Distribusjonsleder. ganske bra betalt pga kjipe arbeidstider. eneste krav er at du må disponere bil. ta en titt: http://avisbud.aftenposten.no/ViewArticle.do?articleid=32 lykke til i letingen Lenke til kommentar
Antsirabe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ikke funnet noe interessant... østfold. Har du noen tanker for hva slags jobb? Hvilken type person er du? Vil du ha en jobb for pengene eller både for pengene og for å lære noe? Jeg kan ha noen forslag på noe konkret skjønner du :-) Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Heisann, har en helt ok 100% stilling i østfold fra før. Ønsker å jobbe mer, og det blir vel mest for å tjene penger. Altså det er hovedmotivasjonen, men skader aldri å lære noe nytt. Kom gjerne med konkrete forslag. Ser for meg muligens noe jeg kan gjøre med telefon? på nett kanskje? Kundeservice? Eller noe helt annet.. Kanskje noe transport? Taxi? vet ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå