Yngveh Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Uhm, vet ikke om det er det de heter men idet jeg skrur på pcen så blinker det grønt og rødt og alle mulige farger fra pcskjermen Har prøvd og skifte skjermkort, da kan jeg faktisk logge inn og se ting, men det er fortsatt 4 store striper nedover, og starter jeg ett spill er det helt sykt, ser ihvertfall ingenting. Har et ASUS p4b533-e hovedkort. Grafikk-kortene er et Siluro FX5600 DT 256 mb og RADEON 9800. Pcen har funka helt fint med det første grafikk-kortet (FX5600) lenge, til den plutselig ble slik. Har prøvd og sette begge kortene skikkelig på plass, men det er fortsatt slik lort på skjermbildet.. hjelp settes veldig stor pris på! Er AGP porten ødelagt? har prøvd og skrudd ned hz og oppløsning, men hjelper heller ikke. mvh Yngve Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Har du artifacts også i bios? Hvis du har artifacts i bios uten at du har drivere lastet, eller under lasting av windows. Vil jeg anta at hovedkort/agp port har tatt kvelden siden du har testet 2x agp kort. Lite sannsynlig at begge har røket, men er jo en mulighet. Lenke til kommentar
Yngveh Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Har du artifacts også i bios? Hvis du har artifacts i bios uten at du har drivere lastet, eller under lasting av windows. Vil jeg anta at hovedkort/agp port har tatt kvelden siden du har testet 2x agp kort. Lite sannsynlig at begge har røket, men er jo en mulighet. Jepp... også i bios :\ bah.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå