BoC_SantaCruz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei.. Planlegger å kjøpe meg et nikon kamera (d80, d200 eller d300 alt etter pris) Har en kompis som bor i usa som kan ta dette med til norge.. så mitt spm er hvor i usa er det bra å kjøpe dette? noen gode netshops?? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 B&H Photovideo er regnet som den mest seriøs, ved siden av Adorama. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Enig med PMnormal. B&H Photovideo og Adorama er veldig bra. Av lokale butikker har jeg stor sans for Calumet. Mange butikker med kunskaprik betjening. Pleier å handle på Calumet i San Francisco eller en av nevnte nettbutikker( som har også kjempebutikker i New York) Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 har en kompis som skal være 5 mnd på en militær leir nært w. dc satser å å få han til å fikse det til meg.. kjøre fort opp til NY så det er ikke noe problem.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Husk at priser amerikanske nettbutikker oppgir er uten sales tax. F.eks må du ved kjøp over disk hos B&H legge til ca 8,23%. Sales tax er en lokal avgift avhengig av stat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå