Piratpjokken Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Etter litt for mye spilling kvelden før fikk jeg en nokså god idé! Har noen komt på å lage ett brett til Neverwinter Nights 2 som baserer seg på Warcraft 3 sin Hero siege? Også skal jeg ikke utelukke det at noen kanskje sitter med en tilsvarende modifikasjon, bare at de ikke vet hva Hero Siege er: Du velger en "helt" (det vil ganske enkelt i NwN2 si at du lager en char). Så blir du forflyttet inn i ett område der fiendene kommer fra mange, mange forskjellige veier rundt deg. Dette er som oftest en mod der man må være mange for å spille/overleve. Også slosser man seg fremover der til man har nok spells, utstyr og sann. Og etter en stund med flere leveler (levelene er varierte i WC3 ettersom jeg husker) kommer du deg til sjefen. En ordentlig stygging venter altså på deg til slutt.. Når du har drept ham så har du egentlig greid det.. Ganske fint tidsfordriv spør du meg.. Andre kule "PvP" modder taes gjerne imot! Idéer også, siden jeg sikker blir sittende med toolsettet til NwN2. -Peter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det fins noe lignende, har spilt det selv på LAN, men husker ikke navnet på den, ta deg en titt her å se om du finner noe du liker. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hørtes litt kult ut, så please post link hvis du finner den som ligner på en hero siege har ikke tid til å se gjennom alt nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg fant den jeg har prøvd: http://nwvault.ign.com/View.php?view=NWN2M...tail&id=221 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Til alles informasjon, jeg er allerede i gang med ett prosjekt. Hunt for Glory kaller jeg det, som er en RP Challenge aktig greie. Hele greia er bygd opp litt likt herosiegen, bare et jeg vil gjøre det så "hardcore" som mulig.. Ingen casuals her i gården. Og det kan noteres at min versjon vil kjøre NwN2 original, ikke MotB. Idé: Starter i ett rom kalt the readyroom, fikser EQ. og går ut til Hunt for Glory. Det du blir møtt av, er ett område, med en vei ledende sør. Der er det mange veier som leder ut, og når du entrer en vei, skal jeg prøve å lage en port som stenger seg bak deg, og foran deg har du en vei som leder rett frem til en kiste med utstyr som du trenger for å bekjempe en sjef som alle kommer til (veien splitter seg, og i enden av veien er der utstyr som er spesialisert for hver klasse. Rett etter at du har funnet utstyret går veien sammen igjen). Måten jeg har tenkt å gjøre det på er at sjefen har ekstra forsvar mot alle typer skade, untatt en.. Og akkurat den typen skade (fire, f.eks) gjør våpenene dine ekstra mye av).. Men så spør dere dere imellom: "Hva skal gjøre dette interresant?". Timing! Den ene nøkkelen til å lykkes i denne modden er å drepe på tid. For hvert skritt du tar innover en vei, aktiveres en trigger, som gjør at creeps spretter regelmessig ut f.eks hvert 60 sekund. Og du har så å så lang tid på å drepe før de respawner, og du blir overmannet. Så da har du en liten dødetid etter å ha drept creepsene, til å plukke opp utstyret og springe ut derifra før de spawner nok en gang (hele bunten). Jeg er litt sugen til å forklare slike ting, så det kan være litt uoversiktlig.. Håper dere kan se litt mellom fingrene der da. Men hva synes dere? Tar gjerne imot forslag her altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå