Møreboy Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei! Jeg prøver å starte LimeWire, men får bare en grønn strek når den prøver å koble til nettverket. LimeWire virket i går, så jeg vet ikke helt hva som kan være problemet... Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hmm, tror ikke det er lov å diskutere fildeling på dette forumet! syns du skal slette dette inlegget jeg, og heller søke på google. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er forsåvidt lov å snakke om P2P-tjenester da man ikke kan kontrollere om det blir brukt til lovlige filer eller ikke. Vi har også en stpr P2P guide som man finner her Noen innlegg fjernet Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Skjekket brannmuren ?? Kansje den blokkerer programet. Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Edit: LimeWire funket plutselig igjen! Tydeligvis ustabilitet i gnutella-nettverket som var problemet her. Jeg har knotet med dette i en drøy uke! Doh! -s Endret 3. juli 2008 av stiansa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå