Gjest guest_ANoNaYM Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei, var innvolvert i en liten bil ulykke i dag, satt bak i en bil som krasja inn i ræva på bilen forran i en fart av 30-60 km/t, hadde sikkerhetsbelte på meg, så jeg tror det gikk bra, har bare en sliten følelse i venstre fot, hva kan det være? bør jeg dra til legen? Noen av de andre som var innvolvert dro til legen for å sjekke seg, noen hadde forstuet noe og en hadde hjernerystelse Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 alltid greit å ta en legesjekk etter en kollisjon. I tilfelle det blir snakk om skader senere. dess før dess bedre, egentlig. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Legesjekk etter trafikkulykker bør vel være en grei huskeregel ja. I tillegg synes jeg å ha lest at du også får dokumentasjon på at du har vært utsatt for en ulykke da du gjør dette, hvis du senere vil merke noe og trenger trygd/erstatning? Det gjelder vel kanskje ikke denne ulykken, men ved større ulykker eller ulykker i forbindelse med jobb el.l. der du har krav på erstatning hvis du har fått skader pga ulykker du har blitt utsatt for. Rett meg om jeg tar feil. Endret 22. juni 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå