Gå til innhold

Et liv til salgs

Nitrax92

Anbefalte innlegg

Vel ja nå starter auksjonen om til livet til Ian Usher om omtrent 4 timer.

Der selger han livsstil, hus, bil, motorsykkel, jobb, venner, alt som han eier, og alle tingene han ikke eier, men som fortsatt er viktig for livet hans.

Nettisiden: http://www.alife4sale.com/index.htm

Det skal jammen bli morro og se hvor mye han faktisk får for dette. :!:

Endret av Nitrax92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan kan man selge en jobb ? står jo at den er med i "pakken"

noe rart hvis jeg kjøpte livet og dukket opp på jobben hans :p

Er vel ingenting rart med det :) .

Ikke? Hva om personen som kjøper livet hans mangler kvalifikasjonene til å utføre jobben ordentlig?

Lenke til kommentar
hvordan kan man selge en jobb ? står jo at den er med i "pakken"

noe rart hvis jeg kjøpte livet og dukket opp på jobben hans :p

Er vel ingenting rart med det :) .

Ikke? Hva om personen som kjøper livet hans mangler kvalifikasjonene til å utføre jobben ordentlig?

"Jenny and Dennis are prepared to offer

an initial two-week trial period

to the new owner of my life.

If this is successful, this will then become

a three month trial period,

and finally, a full time position. "

quote fra alife4sale.com

Lenke til kommentar

Strengt tatt selger han vel bare et hus med alt innbo? Samt at han tilbyr en jobb. Resten er jo bare svada vissvass.

Er jo ganske smart uansett. Han oppnår nok en mye høyere sum nå enn hvis han skulle solgt tingene hver for seg. Huset var vel taksert til rundt 400-450 000,- hvis jeg ikke husker feil. Og allerede er budet på 730 000,-

Så ser ut til at han kommer greit ut av dette ja.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå har han altså solgt livet sitt, og åpnet ny nettside: http://www.100goals100weeks.com/ Nå ser det ut som han skal bruke pengene på å gjøre alt han noensinne har hatt lyst til å gjøre i løpet av et par år.

For faen som jeg har respekt for han karen her, han forlater jo alt og alle han kjenner, for å leve livet sånn som han synes det burde være. Ikke alle har baller til å gjøre noe sånt.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Nå har han altså solgt livet sitt, og åpnet ny nettside: http://www.100goals100weeks.com/ Nå ser det ut som han skal bruke pengene på å gjøre alt han noensinne har hatt lyst til å gjøre i løpet av et par år.

For faen som jeg har respekt for han karen her, han forlater jo alt og alle han kjenner, for å leve livet sånn som han synes det burde være. Ikke alle har baller til å gjøre noe sånt.

Skjønner ikke helt hvordan han skal ha råd til alt. Fikk bare 400 000 dollar for livet sitt så han har ikke så mye penger å rutte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...